روزگار من اینجام .
مهاجر غربت.(اجتماعی.فرهنگی.علمی
این وبلاگ سعی بر این دارد که تمامی اطلاعات اجتماعی.فرهنگی. وعلمی روز را ارائه دهد

  روزگار من اینجام ...

 


که چنین سخت به من میگیری؛

با خبرباش که پژمردن من آسان نیست

گرچه دلگیرتر از دیروزم

گرچه فردای غم انگیز مرا میخواند

اما باورم بر این است:

گاه باید رویید از پس یک باران

گاه باید روییید از پس غم ها

وگاه باید ادامه داد  ادامه داد با تمام غم ها

گاه باید خندید بر غم بی پایان

زندگی من هستم برای همیشه

برای الان و به تو عشق می ورزم با تمام غم هایت

وتورا دوست دارم زندگی...

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 7 بهمن 1391برچسب:,
ارسال توسط ذبیح الله جعفری

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: