مهاجر غربت.(اجتماعی.فرهنگی.علمی
این وبلاگ سعی بر این دارد که تمامی اطلاعات اجتماعی.فرهنگی. وعلمی روز را ارائه دهد

شهر من ،دیار من ،تمام بودنم

کوچه های تو قشنگ می شود

پس از هجوم سایه ها

پس از خزان جنگ

و مادران تو قشنگ تر

به پیچ و تاب گیسوان دخترانشان

خیره می شوند ...

شهر من ،دیار من، تمام بودنم

کوچه های تو قشنگ می شود

پس از هجوم سایه ها

پس از خزان جنگ

و مردهای تو که کودکان سال های مرگ و درد بوده اند

به نزد ساقه های گندم و برنج بوسه می زنند


و دختران ده

تمام کوزه های بر زمین نشسته را

دوباره آب می کنند

و گرمی تنور و بوی نان

مردهای خسته را دوباره مست می کند

و قد کشیدن تمام سروها و بازگشت سینه سرخ ها

و رقص های برکه دیدنی است...

 شهر من ،دیار خسته ی من

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 1 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط ذبیح الله جعفری

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: