مهاجر غربت.(اجتماعی.فرهنگی.علمی
این وبلاگ سعی بر این دارد که تمامی اطلاعات اجتماعی.فرهنگی. وعلمی روز را ارائه دهد

برگشتم....

 

 

 

 

 

امروز بعد ازچند وقت برگشتم...

 

 

 

برگشتم به این صفحه سیاهی که فقط غمهای منو تو خودش جا داده.

 

 

 

صفحه ای که هر خطش برای من یه خاطره هست.

 

 

 

خیلی وقته که عوض شدم...آره عوض شدم

 

 

 

 

همه چیزم عوض شده...

 

 

 

میخندم اما همش دروغه...از ته دلم میخندم...اما همش برای اینه که بهم نگن چرا تغییر کردی.

 

 

 

آخه میدونی چیه! حالم از سوال پرسش بهم میخوره....

 

 

 

شوخی میکنم تا نگن دیوونه ای..تا ازم نپرسن چرا اینجوری میکنی

 

 

 

حالم از هرچی دوست دارم  و عاشقتم بهم میخوره..چون همش دروغه...یه دروغ.........

 

 

 

حالم از هرچی عشق و عاطفه است بهم میخوره...

 

 

 

حالم از توام بهم میخوره...نخند..آره از توام بهم میخوره.

 

 

 

فکر نکن ایندفعه هم مثل همیشه است که میگم

 

 

 

ازت بدم میاد ولی بعدش بهت میگم دروغ گفتم ..نه ایندفعه حالم از همه چیزت بهم میخوره....

 

 

 

بخند عیبی نداره....اصلا"بیا باهم بخندیم..ها ها...

 

 

 

بیا باهم بخندیم....

 

 

 

ولی من به سرنوشتم میخندم... توام به من بخند......

 

 

 

دوست دارم برای یه بارم شده تو چشات نگاه کنم...بعد خودم..

 

 

 

اره ٫ خودم...بهت بگم ازت نفرت دارم

 

 

 

بگم حالم ازت بهم میخوره .

 

 

 

آره حق داری اینجوری نگام کنی....

 

 

 

حق داری اینجوری نگاه کنی که انگار داری به یه دیوونه نگاه میکنی

 

 

 

چون دیوونه شدم...

 

 

 

همه چیز داره یادم میاد از اول تا اخر

 

 

 

از اولین روزی که دیدمت تا الان که دیگه ازت نفرت دارم...

 

 

 

از اولین باری که برات گریه کردم چون دوست داشتم تا الان که بخاطر نفرت ازت گریه میکنم

 

 

 

از اولین باری که برای توی لعنتی..........

 

 

 

حالا که فکر میکنم از کارایی که انجام دادم خندم میگیره.

 

 

 

چقدر بچه بودم.....چه راحت تونستی با یه لبخند عاشقم کنی...

 

 

 

چه راحت تونستی با یه نگاه روانیم کنی.....

 

 

 

میدونی!!!

 

 

 

میخوام سنگدل بشم..میخوام کاری کنم که همه ازم بدشون بیاد

 

 

 

میخوام کاری کنم ..همه ازم متنفر باشن

 

 

 

کاری کنم که هیچ کس بهم نگه دوست دارم

 

 

 

کاری کنم که....خودمم از خودم بدم بیاد

 

 

 

درست مثل الان که از همه چیز متنفرم

 

 

 

کاری کنم که دیگه نتونم زنده باشم

 

 

 

اره .....خود کشی

 

 

 

اما نه..........بچه بازیه

 

 

 

من تورو خورد میکنم ..کاری که تو با من کردی

 

 

 

کاری که اون دختره ی آشغال که مثلا دوست صمیمیم بود باهام کرد.

 

 

 

کاری که کسی که همیشه بهش اعتماد داشتم باهام کرد ...

 

 

 

منم باهاتون میکنم...اون موقع است که میبینید منم میتونم خود خواه باشم

 

 

 

اون موقع است که میبینید منم...اره من ......منم میتونم یه ادم بی تفاوت باشم

 

 

 

سکوت.......

 

 

 

گریه..........

 

 

 

اشک.........

 

 

 

خنده.........

 

 

 

بسه دیگه همه ی اینا بسه...

 

 

 

منم عوض میشم درست مثل خودتون....خود خودتون....

 

 

 

اون موقعه است که با صدای بلند برای خودم میخندم

 

 

 

اون موقعه است که دیگه راحت میشم

 

 

 

اون موقعه است که روانیت میکنم

 

 

 

بعدش یه نفس عمیق...بعد هم  یه خواب ابدی

 

 

 

یه خواب ابدی................

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 2 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط ذبیح الله جعفری

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: